Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2007 22:43 - Нещо му дойде музата
Автор: nermal Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2414 Коментари: 6 Гласове:
0



Напоследък нещо ми се е дописало, мисля че е крайно време да си купя пишеща машина или някой много евтин лаптоп..:) Скорошните събития явно ме мотивират...то не бяха стачки, избори, пълни промени, острови на изкушенията и т.н....

Явно Бате Бойко верно бие без упойка...на Мартин Заимов му написа тройка..хахаха (по повод тройната разлика в резултатите) мен ме домързя да ходя до гласувам, иначе щях да си дам гласа са друг кандидат, нито Заимов, нито Бойко. Голям смях е наш"та държава...предизобно обещание "ще видите като ме изберете" спечели..божеееееее, до къде стигнахме...ама както и да е, все 200 ми е от сегашните кандидати кой ще е така че не се впрягам особено много.

За стачките, ами, трябваше контра-стачка на учениците и да има октомврийски метеж. Кървав спорт 07"
ебати наглеците, то с шантаж много лесно става. утре и другите синдикати и професионални съюзи и гилдии като се вдигнат и ще трябва жълтите павета да ги дават по заложните къщи да изплащат заплатите на гинка чистачката от Осмо и на Пенев по физическо на ФСГ-то...турбо измисленяци...
Няма човек, няма проблем..прав е бил гения на Вожда ама...Искаше ми се като минавам покрай масите даскали, да съм с един валяк и да им направя една "пълна промяна"..

а това каква глупост е, турбо женско предаване и то за по-повърхностните женски (с извинение). Защо трябва да ме интересува как един крокодил ще го направят на крокодил с цици, изкуствени зъби, нова перука и ще му опънат бръчките. Тя като се е комплексирала и цял живот свирки е правила да не я гледат в лицето, кел файда, че станала "убавица...Аман от серсеми, както казваше баба ми!
Имаме си ние 5-6 негра у Българията, и хоп! едното ще го праим Наоми Кембъл...брей...що не ми казаха на мен да ме направят един хубав Джордж Клууни или по-скромно..Анди Гарсия или Итън Хоук примерно. Само кръвожадни крокозъбъли взимат и то такива с лични драми. Я мъжа ебал комшийката, я сестрата, я и двете на калъп с жената...

За острова, гледах днеска, то пички, то пичове...Тея милите изгорели на първия ден, ламугери..пфууу не го разбирам като замисъл. Тотално лицемерно ми изглежда. Едната мацка си го каза: "тук може да не ми изневери, ама навънка кой ще го снима?" Мискинин...Ами права си е жената, той там ще гледа цици и задници като изоглавен, ще се прави на алтав дето има една дума и нема да пипа, ама като излезне ще си счупи хъ-то от е**не..пълна простотия. И онея двамцата простите, контролиращата и роба, пичове та дрънкат ама тоя ако не кривне, аз да се казвам Йовко. Не ги огледах хубаво изкусителките ама предполагам са им казали да си размятат квото имат само и само некой да ги налапа. Коя ще вее цици, коя ще друса задник, коя по-хард ще действа и ще се мята дибидюска... важно е да плакнат очички мъжете, а жените да се подсмихватна Максимус2 мъжагите и да се правят на ощипани моми...Цирк...

Да живее телевизията и простия българин! Народа ни е хубав, хората са идиоти...


Тагове:   МУ,   музата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. infetka - =)
02.11.2007 22:47
i az go gledah ostrova...men puk mi e interesno kvo she stane..i da ti kaja mislq, 4e to4no pukoniq nqma da si izneverqt? bas4e? Ina4e kato razbrah, 4e 15 dnis he mi gi protqgat za 3 meseca mi se zavi svqt. Bahti! Ina4e si gledam surivor i mi e mnooogo got.
цитирай
2. nermal - bas!
02.11.2007 22:49
в никакъв случай няма да издържат. мацката може и да си трае, ама наш Пенчо ще боцне, гаранция :)
цитирай
3. infetka - =)
02.11.2007 23:42
amm govorim za Milena i Filip, nali? taq det e ponqkoga s o4ila i tozi zdraviqt?
цитирай
4. nermal - not a clue
03.11.2007 09:22
никаква представа нямам как се казват :) тя каза, че той е "не много умен и мога да го контролирам" той пък със сигурност не може да си контролира щангата...
цитирай
5. infetka - btw ti gledash li go 6ot az ne i n...
03.12.2007 01:42
btw ti gledash li go
6ot az ne i nqmam ideq az ili ti pe4elim so far
цитирай
6. анонимен - и аз не го гледам
03.12.2007 08:27
тъпо ми е, немам представа какво става
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nermal
Категория: Лични дневници
Прочетен: 32780
Постинги: 13
Коментари: 16
Гласове: 63
Архив
Блогрол