Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2007 01:03 - Ако пичките бяха истински пички, такситата не съществуваха, а тоалетните можеха да говорят
Автор: nermal Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4950 Коментари: 3 Гласове:
0



Щяхме да живеем в един наистина странен и объркан свят, не мислите ли ?
Аз поне със сигурност нямаше да съм очарован от положението...Ето как би протекла една четвъртък вечер в този хипотетичен свят:
9:00 - Събуждам се. Ставам и отивам в тоалетната. Опитвам се да не си извадя
окото, докато си мия зъбите. Някакви странни гласове се мяткат в главата ми, не им обръщам внимание.
9:15 - Закус
imageвам к"вото има и си правя кафе. Изпивам си кафето и отивам в тоалетната да пафна една цигарка (у нас се пуши главно в кенефа). Сядам на трона и изведнъж осъзнавам откъде идват гласовете: милиони детски гласчета като в хор ехтят "Тате, тате" някъде откъм канала на тоалетната....Господи, трябва да спра да мастурбирам...
9:25 - След като вече твърдо осъзнавам, че не съм луд и излизам от тоалетната, започвам да се обличам и да се приготвям за излизане. Почти съм готов и отивам до тронната зала д
imageа кажа чао на децата.
9:50 - Излизам от вкъщи, звъння на 962 21 21, но нико
й не ми вдига. Странно....Решавам, че ще походя малко пеш до спирката на Ломско Шосе.
10:10 - Стигам до пазара н
а Надежда, там е малко гадно и е пълно с хора, които НЕ искам да познавам. След като се оглеждам неколкократно и не мога да видя такси на хоризонта, а закъснявам вече с час и нещо за работа, решавам, че нямам избор и хващам трамвай. Жените от пазара ме гледат тъпо, не им оставам длъжен и аз също ги гледам доста тъпо...
10:30 - Трамвая вече е в центъра, а и аз с него. Зад мен седи няк"во пиче на 17 години да речем. Нон-стоп си говори с приятелката й за много интересни неща: как снощи почти изнасилила един тип в Джим Бийм.....аз подслушвам разговора им и се подхилвам.
10:33 - Мацката зад мен започна да ми диша много тежно във врата. Почвам да се притеснявам да не би да й призлява. Ставам от седалката и я поглеждам - тя ми се усмихва и ме пита дали не искам да седна в нея....хмм....
10:40 - След като игнорирах момичето и се правех, че не я чувам докато ми подсвирва, дойде време да слизам. За жалост, докато трамвая киснеше в задръстването на бул. Витоша и Алабин, още няколко жени ми предложиха да седна в скута им. Една от тях беше на
70 и нещо по моя преценка. Започвам да си мисля, че нещо странно се случва, търся огледало да се видя, да не би да съм тръгнал с паста за зъби по бузата или пък прическата ми да кара хората да се бъзикат с мен.
10:45 - Огледах се в една витрина - нищо ми няма, но магазинерката се приближи към мен от вътрешната страна на витрината и ми показа каква блузка с дълбоко деколте е облякла днес и колко добре я е надарил Господ в бюстта. Хареса ми тази магазинерка, усмихнах й се. Тя облиза устните си и направи жест, приканващ ме да влезна в магазина. Тъй като много закъснявах, аз и показах с няколко жеста, че бързам и нямам време, но ще мина друг път да си побъбрим за блузките и сутиените тип "push-up".
11:02 - Най-после пристигнах в офиса, шефа ми побесня като ме видя и си изкара яда на мен. Свикнал съм и не ми прави особено впечатление. Но пък се случи нещо, което ми направи ОГРОМНО впечатление: готината колежка от рекламния отдел ползваше ксерокса по много абстрактен начин. Мисля си, че се опитваше да си снима етикета на сутиента, но не съм сигурен, пък и ме е срам да я попитам. Тя обаче взе, че реши да дойде и да ме помоли да й го сваля и да й кажа, ама честно да й кажа, дали зърната й не са прекалено дълги
. Помогнах й със сутиена, видях й зърната и й казах, че са идеални. Беше възхитена от мен и ме целуна по устните, странна проява на близост към почти непознат според мен...
11:50 - Наближава обедна почивка, а аз едва влизъм в ритъма на работата. Всички в офиса са пощурели и ми пречат да се съсредоточа. Играят на някаква нова игра, сигурно Петров от Счетоводството я е измислил. Натискат се по кьошетата и се правят, че не им пука от шефа. Той обаче също играе и също се прави, че не му пука какво се случва в офиса.
12:30 - На обяд съм с двама колеги и онази с ксерокса в KFC. Всички си поръчват пилешки хапки, само аз ще ям Зингер. Маги (така се казва колежката) ми казва, че Зингер е много мъжествен сандвич и с удоволствие би ми показала как тя яде хот-дог. Не схванах шегата, но започнах да се замислям дали днес не е някакъв ден на Сексуалната Освободеност и Разврат на Обществени Места. Питах колегите - те казват, че не знаят за такова нещо.
13:30 - В офиса наистина цари пълен хаос: никой не върши никаква работа и на всичкото отгоре непрекъснато при мен идват някакви жени, от другите етажи на сградата, да ме карат да им ходя на гости след работата. Уверяват ме, че практикуват безопасен секс и нямало от какво да се безпокоя. Аз обаче съм силно обезпокоен, особено след като някакви непознати се изчукаха на улицата, точно под моя прозорец. Къде са полицаите сега, защо винаги са само там, където се напия и се п
оотпусна, а ? Скапана държава...
15:00 - Вече и аз не мога да свърша нищо, защото Маги е седнала на моето бюро с тялото си сочещо към мен, и навярно не осъзнава, че е с пола и не носи бельо...Пикае ми се, но съм надървен от гледката и не мога да стана спокойно, за да отида до тоалетната....Мамка му, Маги явно знае за полата и бельото, защото започна да се гали. Тук вече не се живее, направо се побърквам, толкова съм объркан.
15:02 - Не издържах и казах на Маги да престане, защото не мога да се стърпя и ще направя нещо, което може и да не й хареса. Тя обаче ме предизвика и след като известно време се целувахме/прегръщахме/опипвахме, завършихме обляни в пот, на пода на килера. Мисля, че се справих добре, тя ме целуна, усмихна ми се и отиде в нейната стая.
16:10 - Като че ли започвам да схващам какво става - шефа сигурно е казал на последната оперативка, че днес ще правим каквото Каменов каже. Каменов е едно перверзно копеле от Връзки с клиенти и 100 % е казал да се отдадем на оргии цял ден. Жените в офиса опре
делено са останали доволни от заповедта му. Само не разбирам защо шефа се е съгласил, той е дебел и плешив и никоя жена не му пуска....
17:46 - След малко свършва работното време и всички се приготвят да си ходят. Някой се шибат за последно из кабинетите, но общо взето хормоните се поуспокоиха и дори свършихме малко работа преди да си тръгнем.
18:40 - След работа отидохме да пийнем по едно в пъба до офиса. Даже и колежк
imageите дойдоха, странно, те никога не идват с нас...сигурно пак заповед на Каменов - той пие много бира. Дойде и една приятелка на Маги, казва се Лора ако не се лъжа. Хубава жена, на 28-30 години е май. Маги и Лора се държат странно, седнали са от двете ми страни и си правят пишки с мен, докато ближат ушите ми. Чувствам се като в менгеме, напрежението е огромно и усещам, че всеки момент ще намери отдушник между краката ми. Те двете обаче явно се сетиха за това и решиха да се погрижат от рано за проблема, като сложиха ръце върху ципа ми. Маги дори бръкна под колана........
19:19 - Стана една.....много хора на едно място.....много тела......голи тела.....не знам защо не ни изгониха от пъба, даже се включиха и те.....готин ден е днес...
20:58 - Колегите се прибраха по домовете, а Маги каза, че ще скочи до тях и по-късно ще се видим в дискотеката. Още не сме толкова стари и ходим по дискотеки ! Лора реши да остане с мен, а аз никак не се противя !
22:00 - С Лора повисяхме малко в градинката зад пл. Славейков и сега пием по едно-две в Лагуна на Белчев. Тя е наистина интелигентно момиче - въобще не ме кара да си говорим за разни тъпи теми. Оставя ме да говоря за Левски и за любимите ми пози, даже се нави да пробваме някои от тях в тоалетната. Там обаче беше много тясно и решихме да пробваме направо на сепарето. Някои се получиха, други - не.
23:30 - Дойде време да се срещнем с Маги пред диското. Тя се беше облякло доста оскъдно, мисля че й беше доста студено. Някаква си поличка тип "коланче" и едно полу-прозрачно, полу-скъсано потниче. Доста е секси обаче, не мога да не й го призная....
01:12 - Вътре в дискотеката е тоталното превъплъщение на фантазиите ми. Не мога да ви го опиша....не е за вярване, че всички са толкова готини тази вечер. След малко обаче ще си ходя, защото утре пак съм на работа, мамка му !
02:40 - Едно момиче, с което се запознах в диското ме закара до нас и се наложи да я поканя горе да пийнем по нещо. Пак стана работата....направо не знам как издържам след толкова секс през деня....явно съм машина....ще се похваля на аверите в събота, като гледаме мача.
03:00 - Изпратих момичето и ще си лягам, мия си зъбите и пожелавам лека нощ на децата.
09:00 -
Събуждам се. Ставам и отивам в тоалетната. Опитвам се да не си извадя окото, докато си мия зъбите. Няма странни гласове в главата ми тази сутрин. Хммм......нещо не е наред.....


Тагове:   можеха,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - Ако...
09.07.2007 20:05
щяха да покажат за какво всъщност си мислят мъжете докато се правят, че правят нещо друго изключително важно :-Р
цитирай
2. nermal - @lemonpie
09.07.2007 22:39
напротив, мъжете АБСОЛЮТНО винаги (по правилник) мислим за бира и футбол. после за работа и семейство, прехрана, разбира се. чаааактогава можем да мислим за плътски удоволствия, хихихихи :)
цитирай
3. анонимен - Странно...
04.06.2012 08:41
... много странни фантазии страннико...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nermal
Категория: Лични дневници
Прочетен: 32763
Постинги: 13
Коментари: 16
Гласове: 63
Архив
Блогрол